.yt-box-single-post { padding-right: 10px; padding-left: 10px; } دشتی خوانی و مداحی ترحیم با نی در اصفهان و شهر های اطراف اصفهان کاظمی 09132054876

دشتی خوانی و مداحی ترحیم با نی در اصفهان و شهر های اطراف اصفهان کاظمی 09132054876

01:211.1K

مداحی ترحیم در اصفهان با اکوی رایگان با نوای محمد صادق کاظمی 09132054876

مداحی ترحیم در اصفهان و باغ رضوان با تعرفه و مصوبه شورای شهر و سازمان باغ رضوان که حداقل قیمت در اصفهان می باشد و مطمئن باشید که جلسه خوب و رضایت بخش و ماندگار و خاطره انگیز خواهید داشت و البته مداحی ترحیم بر اساس نظر وسلیقه شما انجام خواهد شد.

در مجالس ترحیم بیشتر مردم علاقه به عزاداری با خواندن اشعار به صورت دشتی خوانی دارند تا بهتر بتوانند عزاداری کنند و جلسه ی  محزون و غم انگیزی داشته باشند

دشتی خوانی در اصل مربوط به منطقه ی دشتستان واقع در بوشهر است که  مورد توجه بیشتر مردم قرار گرفته است.

دشتی خوانی در مجالس ترحیم موجب توجه و اندوه همه ی شنوندگان می شود و حتی موجب ابراز همدردی و احساس غم در بین حضار در مجلس ترحیم میشود.

دشتی خوانی توسط مداح ترحیم باید در گوشه های مختلف درآمد، چوپانی،دیلمان و حاجیانی خوانده شود تا بااجرای آن و همچنین فراز و فرود های متفاوت صدا باعث تاثیر بیشتر و جلب نظر بهتر صاحبان عزا و مستمعین گردد.

دشتی خوانی باید با لحجه و گویش ویژه ی خود اجرا شود و تحریر های مناسب در صدای مداح و حتی افزودن کلمات مناسب به متن شعر بر حسن اجرای مداح می افزاید.

لینک کوتاه
https://navayedelha.com /?p=1746

36 نوشته

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.